Sidor

fredag 29 mars 2013

Jeanskudde

Nu är kudden som jag sydde
av gamla jeans i lappteknik färdig.
Jag använde tredubbel raksöm
när jag kviltade kudden.
Det blir dekorativt och
ser nästan ut som om man sytt för hand.
Om man använder genomskinlig nylontråd
som undertråd blir det "mellanrum" mellan
stygnen och resultatet är ännu bättre.
Nu är det bara att ta itu med
följande projekt :)
***
Tack för att ni tittar in och
för era trevliga kommentarer :D
 *
Ha en god fortsättning
på påskhelgen!

kram Tini 

6 kommentarer:

Hanna sa...

Så fin kudde.
Ville bara titta in och önska en Glad Påsk.
Kram
Hanna

Så Vitt Jag Vet sa...

Din symaskin och du tillsammans syr ju helt fenomenalt... Snyggt, snyggt !
ha en skön påskhelg !
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Tyynystäsi tuli kyllä todella kaunis!
Mukavaa päivää :)

Monica sa...

Den blev snygg, nästan lite tuff.
Beundrar ditt tålamod.

Glad Påsk Tini
Monica

LissasVita sa...

En riktigt Glad Påsk önskar jag dig! Kramen Lisbeth

"Hemmet är min vrå" sa...

Jättefin kudde, vad duktig du är. Ha en fortsatt fin påsk. Kram Mimmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...