Sidor

lördag 19 oktober 2013

Utlottning - arvonta - lottery

När jag besökte Wanilla Rose så fick jag
de här underbara inredningsböckerna
att lotta ut här på bloggen :)
Wanilla Brocante Chic (1. priset) och..
.. och Wanilla Country Chic (2. priset)
 Böckerna är fullspäckade med ljuvliga bilder
från finska hem, som inretts i den ljusa
lantliga stilen.
Texten i boken är både på finska och engelska :)
Det finns oxå bilder från
Riittas underbara hem i böckerna :)
 Utlottningen pågår t.o.m. 30 november,
så du hinner få boken i god tid före jul.
*
För att delta i utlottningen behöver du bara:

1. Lämna en kommentar till detta inlägg
och då får du 1 lott.
2. Lämna en kommentar och länka med den
första bilden från din blogg,
så får du 2 lotter.

Kom ihåg att meddela hur många
lotter du tar :)

Du kan oxå delta som anonym,
men meddela då din e-postadress.

Vinnaren dras den 1 december, LYCKA TILL!

***

kram Tini



81 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill gärna vara med i utlottning och prövar med en lott. Nu håller jag tummarna för böckerna ser ut att vara mycket inspirerande!!
Ha en fin dag!
Kram,
Regina

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, så flotte bøker ;-) Jeg blir gjerne med - og tar to lodd ;-)

Ønsker deg en super lørdag og en herlig helg!

Puumuli sa...

Jag är också med med en lott! Ha en fin helg!

Kram
Sari från Puumuli

PS. Har varit sååå lat hela hösten och inte surfat runt på din fina blogg på en lång tid men ska göra en förbättring...

Cat sa...

Åhh självklart vill jag vara med i din utlottning.
Ha de gott. Catarina

Anonym sa...

For nen utrolig flotte bøker:)
Elsker interiør bøker og leser ofte i dem, så dette vil jeg gjerne være med på:)
1 lodd til meg:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete

Anonym sa...

Ja takk, jeg blir gjerne med:)
Et lodd på meg
hilsen Torhild
torhild_m@hotmail.com

Anne-Mari sa...

Är gärna med, en lott tack! annemarigabrielsen@gmail.com

House and Garden by Bia sa...

Älskar att titta och få inspiration i inredningsböcker...så det är klart jag vill vara med på din utlottning!!
Jag tar en lott och hoppas på tur ;))
Ha en fin kväll!
Kram kram
Britt

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag vill vara med om utlottningen...

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning. Jag tar två lotter och håller tummarna stenhårt för dessa böcker verkar ju så inspirerande :)

Kramar Susanne

Mor Inger`s hus sa...

Herlig blogg du har :)

2 lodd til meg.

Anonym sa...

I also want to take a chance to win one of those wonderfull books!
jeanninevanham@hotmail.com

loftkroken sa...

Det var mysigt at du stakk
innom meg ♥
Jeg vil veldig gjerne bli med på utlodning med deg :))

Håååper jeg har vinner sjanse ;)

Klemmer fra meg ♥

Tinas bo sa...

WOW!! Vilka härliga böcker!
Ja självklart vill jag vara med i din utlottning!
Jag tar 2 lotter eftersom jag länkar! :0)

Kram Tina

Lallbacken sa...

Hej Tini.
Jag tror banne mig inte jag varit in här hos dig förrut... :/
Jag ser att du har en fin utlottning, jag vill gärna delta med en lott och hoppas på tur :)
Så ska jag också kika runt mer här på din fina
Mia

Lallbacken sa...

Hej Tini.
Jag tror banne mig inte jag varit in här hos dig förrut... :/
Jag ser att du har en fin utlottning, jag vill gärna delta med en lott och hoppas på tur :)
Så ska jag också kika runt mer här på din fina
Mia

Anonym sa...

Helt klart vill jag ha en lott och chansa. Trevlig helg. Monika
janjakobsson53@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, vilka underbara böcker!! :) <3 <3 <3
Självklart vill jag vara med på en lott Tack!!
Hoppas hoppas gör Ingrid G! ;)

ingridgerdin@telia.com

Anonym sa...

Dom fina böckerna skulle jag gärna vinna!

Livingroom sa...

Med i utlottningen med två lotter. Härliga böcker fulla med inspirerande bilder kan man inte säga nej till...
Ha en fin ny vecka!

Livingroom sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vilka underbara böcker som julklapp blir man ju överlycklig vill gärna ha en lott.
Må så gott
gustafsson.yvonne@telia.com

Yvonne

Gunilla sa...

Deltar med en lott!
gunilla.gustafsson2pp2.inet.fi

Monica sa...

Med två lotter
så är jag med om fina bokvinster.

Ha det bra
Monica

Anonym sa...

Fina böcker.Deltar med en lott.

desire.niskanen@kolumbus.fi


Anonym sa...

Hej! Deltar med en lott i utlottningen. Mvh. Tuula
tuulalehtola@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna ha en chans på de fina böckerna. En lott för min del.

bitta35@hotmail.com

STENLYCKA sa...

Oj,oj vilka underbara böcker du lottar ut! Klart jag vill vara med och naturligtvis länkar jag!
Kram Raina

Marie maräng sa...

Men vilken fin utlottning klart jag vill vara med!

2 st lotter, TACK!

Önskar dig en fin vecka!
Kram Marie

Huset på Backavägen sa...

Vilken fina vinster! Jag är med och deltar med 2 lotter.
Ditt ljuspyssel ska jag prova, vad fint det blev!
Må så gott / Anki

Unknown sa...

Hej! Jag är gärna med på utlottningen med en lott!
Kram från Nanne

Anonym sa...

Såklart jag är med! Tar en lott, tack. Ha det så bra.

Kramis chris
sepamej@hotmail.se

Rosa i huset i vitt sa...

Är gärna med i den fina utlottningen
tar 2 lotter
kram Rosa

Lycka är ~ Onnea on sa...

vill så gärna vara med.två lotter tack :)
~M~

Torpliv sa...

Vilken fin utlottning, det här vill jag ju inte missa! Länkar hos mig, och håller tummarna. =)
Kram Petra

Anonym sa...

Härligt med inredning,hoppas på tur och tar 1st lott! Med vänlig hälsning Christine christinelundgren@hotmail.com

Tante Titti sa...

Jeg deltar gjerne med ett lodd!
Titti-klem

Anonym sa...

Jag är med på en lott, tack :)

Kram Christina
sepamej@hotmail.se

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Vilka fina böcker.
Med i din utlottning med hela 2 lotter :)

Anonym sa...

Härliga böcker! 1 lott tar jag.

MVH Paul
anxiety_@hotmail.se

Mandelhjärta sa...

Hej!
Provar gärna lyckan med 1 lott. :)
Ha en bra dag!

klaara sa...

Jag deltar med en lott.

Camillha sa...

Wow vilka härliga bilder!!
Jag länkar i min blogg www.himlenrunt.blogspot.com så jag tar mej 2 st lyckolotter!

Ha en härlig helg!
Camillha i Sala

Vekarus sa...

Yhdellä arvalla mukana. Ihanaa syysviikkoa!

Anonym sa...

Hoppas på turen med en lott i din trevliga utlottning!!!
Britt

Jonesig58@hotmail.se

Anonym sa...

Fantastiskt trevliga böcker. De har jag aldrig sett förr. Deltar gärna med en lott. Tack Monika
janjakobsson53@hotmail.com

Anonym sa...

En lott till mig också, tack!
bitta35@hotmail.com

Anonym sa...

Härligt inspirerande böcker. Självklart vill även jag delta i utlottningen, med en lott.
Anniina.Wannas@hotmail.com

susanne sa...

En lott till mig också tack! Vilka vackra böcker! /Susanne

Melody and M.E sa...

Jag deltar gärna i utlottningen av de vackra böckerna!
Jag deltar med en lott!
Önskar dig en skön söndag!
M.E
http://melodyshihtzu.blogspot.se

Jossan sa...

Dom böckerna såg väldigt inspirerande ut! Är med gärna med, en lott tack:)
Hoppas på vinst:)
Ha en bra vecka!
Kram Jossan

franska liljan sa...

Böckerna verkar vara riktiga inspirationskällor! Deltar gärna i utlottningen!:)

GerdL sa...

Vilken fantasktisk blogg du har, den kommer jag att återkomma till många gånger.

GerdL sa...

Glömde skriva att jag deltar med en lott.

Lilla Källängen sa...

Å vill absolut vara med och tävla om de böckerna! 2 lotter tar jag :-)
Kram Anneli

Anonym sa...

Prövar lyckan med en lott.

susanne sa...

Ja tack, jag vill gärna vinna en sån fin bok! En lott tack! /Susanne

Carina sa...

Jag är med :) Tar 1 lott :)
Kram Carina
kattarsel@live.se

SisustEllen sa...

Mukana ihanassa arvonnassa yhdellä onnenarvalla<3 Iloa viikkoosi:)

Anonym sa...

Provar lyckan med 1 lott! :)

//Christine challan80_@hotmail.se

Anonym sa...

Provar lyckan med 1 lott! :)

//Christine challan80_@hotmail.se

Tina Svartsjö sa...

Jag deltar gärna i denna fina tävling :) tina.forsander1@hotmail.com

Marja-Liisa sa...

Jag deltar så gärna och vill prova lyckan med 1 lott. Vet inte något annat sätt at träna min svenska än här :)
minni42@gmail.com

Anonym sa...

Vilken härlig bok. Jag är gärna med och tävlar.
Min adress är jeanettea_70@hotmail.com

Ha en underbar söndag! / Jeanette

Camilla sa...

Jag deltar med två lotter tack. Vilka ljuvliga böcker! Exakt min inredningsstil med lantligt och brocant!

MirandaMaräng sa...

WooW så fina böcker! Deltar med två lotter och vill väldigt gärna vinna!
Kram
MirandaMaräng

Nellie sa...

Hoppas på tur! Har även länkat så jag tar två lotter. Tack för mysig blogg!

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med en lott till din utlottning av böckerna. Tack också för en toppenfin blogg som jag alltid följer.

bodil.svedlert@bredband.net

Karin sa...

Såklart jag vill vara med och tävla om de fina böckerna. Titta gärna in till mig om du är sugen på en hemlig adventstävling. Länkar till dig i dag i ett inlägg så jag tar gärna två lotter tack, Karin

Marianne sa...

Vill gärna vara med i din utlottning!
Tar två lotter tack:)

Ananas sa...

Jag tar en lott och håller tummarna!

LillaMy sa...

Jag är gärna med på en lott:) / LillaMy.

Anonym sa...

Fina böcker vill gärna ha en lott böcker det är mitt liv se som Monica Z sa.
Ha en bra dag
Mvh yvonne
gustafsson.yvonne@telia .com

Minna sa...

Ihania kirjoja! Kokeilen onneani yhdellä arvalla. Toivottavasti olisi onnenarpa.
minnapo1(at)gmail.com

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om dessa dyrgripar!
Min mailadress är bluebunnyblushing@gmail.com

Anonym sa...

Åh vilka fina böcker.
Jag är gärna med på en lott
angelica.persson@bredband.net

Anna Stenberg sa...

Kul! Superfina priser! Jag deltar mer 2 lotter tack! Och håller tummarna! Kram Anna

Anonym sa...

Löysin blogisi vasta tänään! Ihania kuvia ja hyvää ruotsin kielen harjoitusta minulle!Sait minusta vakituisen kävijän blogisivuillesi.Yhdellä arvalla mukana: heli.salke@pp.inet.fi

Heli

Erica sa...

Är gärna med och försöker med en lott :)

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med på din utlottning! Hoppas på god tur!
anna.johansson5@eskilstuna.se

Anonym sa...

Hej.Jag vill gärna vara med i din fina utlottning,hälsningar Annika hosaby@live.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...